Όλα τα Brands

  • Βρίσκεστε εδώ:  
  • Nuxe

    nuxe
    Μια ιστορία Διαίσθησης και Πάθους.
    Μια ιστορία ενός πατέρα και της κόρης του.
     
    Για να πει κάποιος την ιστορία της NUXE, πρέπει να πει την ιστορία της Aliza Jabès, της γυναίκας που μετέτρεψε ένα μικρό και ελάχιστα γνωστό εργαστήριο με εξειδίκευση στην αρωματοθεραπεία και φυτοθεραπεία, σε μια παγκοσμίου φήμης μάρκα με φυτικής προέλευσης καλλυντικά. Μια μάρκα που αναπτύσσεται με διψήφιους αριθμούς κάθε χρόνο τα τελευταία 10 χρόνια –  η πιο δυναμική αύξηση στο κανάλι διανομής των φαρμακείων.
     
    Αλλά η NUXE είναι και η ιστορία ενός πατέρα και της κόρης του.
     
    Ενός πατέρα που δούλευε ως ερευνητής φαρμακοποιός για τα πιο διάσημα φαρμακευτικά εργαστήρια.
     
    Και της κόρης του, Aliza, που μεγάλωσε ακούγοντας τις ιστορίες του πατέρα της για την έρευνα στον κόσμο της φαρμακοποιίας.
     
    Η Aliza είχε πέντε χρυσούς κανόνες που αποτέλεσαν έμπνευση για τη δημιουργία της δικής της φιλοσοφίας ομορφιάς:
    • Τα πιο αποτελεσματικά φάρμακα παράγονται από τη Φύση.
    • Η Έρευνα και η Καινοτομία είναι απαραίτητες.
    • Μια θεραπεία πρέπει να παρακολουθείται στενά για να είναι αποτελεσματική.
    • Οι αυστηρές αξιολογήσεις είναι υψίστης σημασίας.
    • Τα πιο ακριβά φάρμακα δεν σημαίνει ότι είναι και τα πιο αποτελεσματικά.
     
    Είναι η ιστορία ενός πατέρα που ανακάλυψε γρήγορα το ενδιαφέρον της κόρης του για τα φυτά και τα δημιουργικά παιχνίδια. Για την ακρίβεια, το αγαπημένο χόμπι της Aliza ήταν η μελέτη ενός λεξικού για φυτά, το οποία της χάρισε για τα 12α της γενέθλια, αλλά και τα δημιουργικά παιχνίδια με σπαζοκεφαλιές.
     
    Ήξερε ενστικτωδώς ότι ο χαρακτήρας και το πάθος της Aliza για τα φυτά, σε συνδυασμό με τις εξαιρετικές σπουδές της (Πολιτικές Επιστήμες, MBA – NYU), θα την ενδυνάμωναν για να γίνει επιχειρηματίας, να δημιουργήσει και να διοικήσει με ταλέντο.
     
    Γι’ αυτό της πρότεινε να αναλάβει, με τη βοήθειά του, ένα εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης ονομαζόμενο NUXE το οποίο ειδικευόταν στα φυτά.
     
    “Η κατάπληξη μου για τη δύναμη των φυτών ήταν η έμπνευση για τη βάση της φιλοσοφίας της NUXE:
    Να αποκαλύψει την εκπληκτική επίδραση των φυτών στην επιδερμίδα”
     
    Το 1992, η NUXE έκανε το ξεκίνημά της με τη δημιουργία του Huile Prodigieuse®. Αυτό το ξεχωριστό προϊόν συμβολίζει το όραμα της Aliza για τη μάρκα: “N” από τη γαλλική λέξη φύση (nature) και “UXE” από τη γαλλική λέξη πολυτέλεια (luxe) για να δημιουργήσει το όνομα NUXE.
     
    Οι συντάκτες μόδας και τα top models παγκοσμίως λάτρεψαν αυτό το “ξηρό λάδι που τα κάνει όλα”. Η επιτυχία ήταν γρήγορη και συνεχίζει να είναι πολύ δυνατή.
     
    Η Aliza συνεχίζει να εφαρμόζει τα πιστεύω της στη NUXE και αναπτύσσει προϊόντα περιποίησης προσώπου βασισμένα σε 3 κύριες αξίες:
    Φύση, Αποτελεσματικότητα και Αισθησιασμό.
    Η μάρκα, με επιστημονικές και φαρμακευτικές γνώσεις, προσφέρει την αποτελεσματική δύναμη της φύσης. Η έμπνευση για όλα τα προϊόντα προέρχεται από ιατρικές παραδόσεις και τη φαρμακοποιία.
     
    Η NUXE είναι μάρκα φυτικής προέλευσης καλλυντικών που πωλούνται στα φαρμακεία, η οποία καινοτομεί και δίνει αντικειμενικά αποτελέσματα (27 πατέντες υπό έγκριση, αντικειμενικά αποτελέσματα in vivo και in vitro σε τελικά προϊόντα).
     
    Κάθε φόρμουλα NUXE προσφέρει μοναδική ευχαρίστηση στη χρήση, με αισθησιακές υφές, υπέροχες μυρωδιές και γοητευτικά ονόματα, που δίνουν στη μάρκα ένα εξαιρετικό ποσοστό πιστών οπαδών.
    Κάθε νέο προϊόν που λανσάρεται από την Aliza γίνεται ‘λατρεμένο’ προϊόν ενώ παραμένει προσιτό και απευθύνεται σε γυναίκες όλων των ηλικιών.
     
    Το αποτέλεσμα;
     
    H NUXE, μια πραγματική ιστορία επιτυχίας, είναι τώρα μια από τις πρώτες σε πωλήσεις μάρκες της Γαλλίας στα φαρμακεία και παρα-φαρμακεία. Είναι επίσης η μάρκα που έλαβε τα πιο πολλά βραβεία, κατέχοντας το ρεκόρ των 22 βραβείων από καταναλωτές και 19 βραβείων από επαγγελματίες στη Γαλλία. Και έχει ήδη κερδίσει πέραν των 20 βραβείων παγκοσμίως. Επιπρόσθετα είναι η αγαπημένη μάρκα των διασημοτήτων.
     
    Η NUXE διανέμεται σε 60 χώρες. Εκατομμύρια γυναίκες ταυτίζουν τον εαυτό τους με την υπογραφή της μάρκας: “Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΕΊΝΑΙ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ”.
     

    Μια διαχρονική, διεθνής υπογραφή που αγγίζει όλες τις γυναίκες

    bionike new

    miriam quevedo

    Για άμεση επικοινωνία:

    • Τηλ./Φαξ: 215.50.03.990
    • e-mail: info@megapharma.gr